środa, 22 sierpnia 2012

GALAXY SHOES!!!

Uwielbiam motyw galaxy, ale ubrania firmy Black Milk trochę nadszarpnęłyby mój budżet. Postanowiłam odświeżyć stare buty i dodać modny motyw do swojej garderoby ^^ Efekt jest co najmniej zadowalający, ale to jeszcze nie koniec projektów!


Potrzebne będą :
farbki akrylowe
gąbka
tenisówki
pojemniczek z wodą


Gąbkę należy pociąć na mniejsze kawałki, które posłużą do malowania butów. Najpierw nakładamy dość mocno rozwodnioną gabką "tło", jasne, rozmyte - dobra rada - farbka musi być na tyle rozwodniona aby samoczynnie wsiąkać w materiał i tworzyć rozmyte plamy! Ja użyłam kolorów magenta, podstawowy niebieski i fiolet. Później ciemniejsze plamy rozjaśniłam białą farbką i dodałam ostrzejsze motywy nierozcieńczoną farbą. Popełniłam wiele błędów na początku, ale większość była do naprawienia, więc nie należy się poddawać :)




Sznurówki zamoczyłam w wodzie zabarwionej farbą niebieską, kolor był dość intensywny, ale wypłukałam go delikatnie w wodzie aby uzyskać jaśniejszą barwę.


Resztki farby na podeszwie, można usunąć zmywaczem do paznokci :) Niestety nie wiem jak z trwałością na deszczu, ale będę to sprawdzać. Buty i tak były do wyrzucenia, bo nie dało się ich doczyścić, więc teraz mają swój nowy żywot! Jaram się nimi ^^






2 komentarze:

  1. już to mówiłam ale powtórzę-zainspirowałaś mnie! I podobnie jak Ty jaram się Twoimi butami :D zbieram inspirację do stworzenia własnych

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz swoją opinię :)