poniedziałek, 28 grudnia 2015

Jak przerobić spodnie na seksowne szorty

Dostałam spodnie męskie przeznaczone na śmietnik i postanowiłam zrobić z nich krótkie spodenki. Seksowne ale z pazurem - czuję, że to będą moje ulubione spodenki następnego lata..



Przy obcinaniu nogawek trzeba pamiętać, że z tyłu musi zostać więcej materiału. Najlepiej poprosić kogoś, żeby zaznaczył długość, kiedy będziecie miały spodnie na sobie.

Strzępienie nogawek i przetarcia na materiale można szybko wykonać przy pomocy papieru ściernego.


Kieszenie skróciłam do przyzwoitej długości, ale tak, żeby wystawały około 2 centymetrów.

Na jednej kieszeni przyfastrygowałam ściegiem prostym koronkę.


Dodałam też koronki na wystające kieszenie.

I kilka ćwieków :)



gotowe :) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz swoją opinię :)