środa, 29 października 2014

Halloweenowe słomki-nietoperki

Po wczorajszym przejawie artyzmu dziś tutorial prosty łatwy i przyjemny! Do tego zapewne przydatny z racji na zbliżające się okoliczności imprezowe.
Półki w sklepach zaczynają powoli zapełniać się halloweenowymi gadżetami. Dziś moją uwagę w jednym z nich przykuły słomki z nietoperzami. Słomki do drinków zdecydowanie przydadzą się na każdej domówce, więc już wyciągałam po nie rękę w zachwycie kiedy naszła mnie myśl, że:
a) halloweeny mają tendencję do występowania w bardzo końcowej porze miesiąca co wiąże się najczęściej z brakiem gotówki
b) ta wyciągnięta w ich stronę ręka też potrafi je zrobić!
A więc wróciłam do domu i zabrałam się do roboty.
Wszystko czego potrzeba do zrobienia słomeczek (plus klej) znajduje się na zdjęciu poniżej





Białą kredką naszkicowałam nietoperka, lecz dla wybitnie uzdolnionych mam pocieszenie: można wydrukować szablon z grafiki googla i tylko go odrysować, a następnie przykleić. Prościutkie :)






Bardzo szybkie a przy tym jakie wdzięczne!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz swoją opinię :)